Första skoldagen

2011-08-30 @ 14:06:24 |
Känns skönt att vara tillbaka. Började lite lätt med en timmes kursintro idag, lite lagomt sådär. Den här kursen kommer bli intressant, kost och näringslära B är det vi ska läsa nu i tio veckor.

Vi hade en toppen helg på Hölick. Det var varmt och skönt och avslappnande. Dante vart stucken av en geting, det var iofs inte så avslappnande. Han skrek som en stucken gris när den stack och sen satt gadden kvar så vi fick göra ett besök hos Z med alla hundarna för att få hjälp att ta bort den. Stackars lillen ska alltid råka ut för nåt. Han klarade sig från alla fästingar iallafall, det gjorde dock inte jag. Fick en på ryggen som Roger fick ta bort. Jag slapp se enländet iallafall.

Nu ska jag klicka hem en massa saker som jag verkligen behöver och inte behöver. Fick ju både studiemedel och lön den här månaden, och nästa med. Wohoo!

Vi tog en långpromenad till Hällkrok och grillade korv, där såg vi tre örnar. Jag höll hårt i Dante...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: