innedag

2010-11-24 @ 15:14:14 |
jag har lite svårt att få till min design. den är lite oklar just nu men det får vara så ett tag.

det är fortsatt snöstorm här i gävle. inge kul att gå ut så jag pluggar hemma idag. det går sådär. tror jag har kört fast lite så därför började jag fixa min blogg istället.

det är heller inte så värst kul att gå ut med dante i det här vädret. jag har försökt underhålla honom så gott det går inne. vi avslutade just ett pass kurragömma. jag säger åt dante att sitta i ett rum, sen går jag och gömmer mig i ett annat och ropar på honom. när han hittar mig får han nåt gott. idag blev det korv.
tyvärr så är han ju hund och måste få gå ut och göra sina behov oavsett väder och jag tror det är dags nu.


dante hittar mig och får korv

Postat av: Anonym

Jätte söt Jacka!



Är Dante en hund som måste trimmas?

2010-11-25 @ 22:16:17
Postat av: Therese

Det va jag som frågade men mitt namn kom inte med.

2010-11-25 @ 22:16:54
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Han är långhårig och tovig.. Jag hinner inte riktigt med!! Klipper bort tovor ibland som jag inte kan borsta... Men svårt!! Tror inte han skulle passa i att va helt trimmad...

2010-11-26 @ 11:06:31
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: