fleecejacka

2010-11-25 @ 21:31:55 |
jag beställde just en alldeles för dyr fleecejacka till dante. det var 20% rea på den så den var ändå liiite billigare än vanligt. jag planerar att trimma honom till veckan och han kommer frysa ihjäl om han ska gå "naken" i det här vädret. iofs har han ett täcke men det skader ju inte med lite variation, eller hur?
det ser iaf ut som en "riktig jacka" och inte som att jag har försökt förvandla min hund till en docka. han kommer ju lätt vara den snyggaste hunden i boulongern. det är han redan iofs.

(det är snö jag har på min blogg ifall nån undrar vad det vita skräpet som flyger omkring är. det syntes inte så bra mot den ljusa bakgrunden)


Postat av: Fia

Den var jättegullig :)

jag vill också ha snö, hur gör man???

2010-11-25 @ 22:30:44
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: