dante 3 år!

2010-05-02 @ 12:31:20 |
idag fyller dante 3 år! med risk för att låta som en småbarnsmamma men fan vad tiden går fort. jag är så stolt över honom (och över mig själv som har lyckats göra honom till en lydig, duktig och perfekt hund). han har blivit så jäkla jätteduktig den senaste tiden.

tyvärr väntar förmodligen ännu ett veterinärbesök inom en snart framtid. han klåda blir bara värre och värre och jag tror att han lider av dammkvalster-allergi eller nåt liknande. det funkar inte att ha det så här längre så nu tänker jag låta dom göra ett pricktest på honom sen får vi se vad det visar. antagligen ger hans allergi honom atopiskt eksem (samma som jag har haft/har typ). det är vanligtvis behandling livet ut i form av kortison eller liknande.

jag vill ju bara att han ska få må bra och vara frisk!

sötnos. igår rök pälsen så nu är han korthårig igen

Postat av: Fia

Ja det är en duktig, söt och charmig hund du har!

2010-05-05 @ 21:46:58
URL: http://fialotten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: