31 maj

2010-05-31 @ 10:15:45 |
imorgon är det juni. maj gick sjukt fort! jag hade så gärna varit ledig och bara myst i sommar men nu ska jag jobba fram till skolan börjar. men man får försöka göra det bästa av situationen och pengar behövs. speciellt eftersom dante efter att vi avslutat schampo-kuren har börjat kila sig mycket igen. vilket innebär att svampen och bakterierna han hade i huden troligtvis är orsakade av allergi. en allergiutredning är inte gratis trots att han är försäkrad. men det är klart att han måste få hjälp, vi kan inte ha det så här. ska bara jobba lite först så jag har råd...


bara för att det var morsdag igår <3

Postat av: Therese

Stackars Dante... Vilken tur att han kommit till dej Lisa!!! Jag är inte klar med skolan, går till i December å efter det vet jag inte vad som händer. Just nu lutar det åt att jag försöker komma in till hösten 2011 på socialarbetarprogrammet i Falun. Där krävs inte Matte B men det hinner säkert ändras.. Inte säker på att jag vill gå högskola alls egentligen heller... Låter läskigt tycker jag!!

2010-06-02 @ 08:36:40
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Min hund är lite valpig å odräglig! Måste fostra honom lite bättre, har du nå bra tips å råd? =)

2010-06-08 @ 11:09:11
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: