she's only happy in the sun

2010-03-16 @ 17:44:21 |
idag har jag jobbat för andra gången. skönt med lite extra pengar sen i april. det kan behövas. ska försöka att inte spendera dom utan spara istället. blir ju inte så mycket pengar i maj.

sov inte alls bra inatt. vaknade flera gånger inatt och frös och svettades om vartannat. kommer vara trött ikväll. igår somnade jag i soffan innan tio. så ansträngande dagar har jag ändå inte så jag förstår inte varför jag blir så trött. det är ju ljust och soligt nästan varje dag nu, då borde man bli pigg. det är iofs väldigt skönt att somna i soffan till tvn. vi kanske skulle skaffa en tv till sovrummet ändå...

nu ska jag fixa lite sallad till vår kulinariska middag som idag består av fiskbullar i hummersås och potatis. dante kommer bli lycklig iallafall, han älskar fiskbullar!



Postat av: stina

Håller med Dante, fiskbullar är MUMS! =)

vad söt han är lillfisen. hoppas ni mår bra mina vänner, saknar er. många kramar från stina!

2010-03-20 @ 19:45:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: