ny vecka, nya tag

2010-03-08 @ 10:49:18 |
inatt drömde jag om våren. jag plockade vitsippor och lila krokusar. åh så underbart det var. solen sken när jag vaknade och jag kände mig på riktigt bra humör. roger gav sig ut och sprang innan frukost så jag passade på att ta en tidig promenad med dante. äntligen äntligen äntligen är våren på väg!

idag hoppas jag på att mina böcker kommer så jag kan sätta igång med hemtenta ordentligt. har börjat lite smått nu med den boken som fanns som pdf-fil på internet, men jag behöver resten för att kunna fortsätta.

Postat av: Fia

Jobbigt att läsa en hel bok på nätet! Tack för örngottsgenomgången :D

2010-03-08 @ 19:27:53
URL: http://fialotten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: