ny kurs!

2010-03-03 @ 16:57:24 |
igår började en ny kurs, beroendelära! verkar mycket intressant och roligt. vi hade föreläsning med nåra från pa-programmet idag och jag träffade lene. det var kul. vi tänke ses nångång i april när vi båda är klar med tentor, hemtentor, inlämningsuppgifter och allt vad det är. bra att man måste planera en månad i förväg liksom. får se om vi kan lura ner emma till gävle då också, det vore ju mysigt!

idag fick jag se solen en liten stund. sen försvann den tyvärr. dante är nyklippt så jag tycker det ska ta och bli varmt och soligt och vårigt på riktigt nu så han slipper ha täcke på sig ute.

nån dag efter ser man alltid allt man bör fixa till. han fick lite för mycket hår kvar på huvudet sen så är det nåra små tussar här och där som jag har missat. men han är ju så söt ändå så det gör inget.

Postat av: Therese

Mysigt med Dante helg!! Hur gammal var han/ hur länge hade du haft han när du kunde börja lämna honom själv? Hur gjorde du? Å hur gick det i början?

2010-03-06 @ 22:49:31
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: