here comes the sun

2010-03-12 @ 09:53:42 |
sol, underbara sol! funderar på att ställa ut en stol på balkongen, linda in mig i en filt och sitta där och läsa alla tusen böcker som jag måste läsa. det som är bra med den här kursen, förutom att det är ett intressant ämne, är att vi ska läsa två självbiografier. det är såna böcker jag lätt skulle kunna läsa utan att jag var tvungen. dom är bra och dom går riktigt fort att läsa. jag förstår inte hur jag kan läsa ut en sån bok på 300 sidor på två dagar, men när det är kurslitteratur på knappt 200 sidor så tar det mycket längre tid. märkligt.

det vart tidig morgonpromenad med dante imorse. roger tog sig ut och sprang innan frukost så då passade vi också på. det var riktigt skönt ute men lite kyligt ändå. dante skakade fast han hade vintertäcket på sig. det hade iallafall inte hunnit smälta så mycket så han såg inte ut som ett träsktroll när vi kom in. det här kommer bli en vår med extra mycket torkande och duschande och dammsugande. jag ska se till att hålla honom riktigt korthårig, även om jag gillar honom bäst när det har vuxit ut 2-3 cm.


funderar på att köpa en sån här till honom...

Postat av: Fia

http://stinalee.se/ hon hade köpt en hundtrappa, något för Dante?! :) gulligt

2010-03-12 @ 15:47:11
URL: http://fialotten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: