fredag!

2010-03-05 @ 11:00:21 |
skolen skiner, underbart! jag och dante var ute en timme imorse. han började med att kräkas och vart jätteynklig. skakade och frös trots jacka. sen piggnade han till och vart jättebusig! det har nog varit en rätt tråkig vecka för honom så det här få bli en dante-helg! 

nu bakar jag bröd och lyssnar på u2. sen borde jag börja läsa lite i nån bok. eller så struntar jag i det och leker lite med dante istället. dante-helg sa vi ju. snickerskakor ska jag också baka. men det får nog bli lite senare. eller imorgon.

Postat av: stina

Ja, visst är det härligt nu när solen tittar fram och tom. värmer, sååå skönt! :D

Lilla söta Dante, hur är det med honom, har han hållt sej frisk?

Är det bra med er?

Skulle vara så kul om jag kunde hänka med Fia till Gävle så kunde vi ses allahopa! :)

Vad duktig och huslig du är som bakar bröd Lisa!

Vi har en tigerkaka i ugnen på g nu :)

sköt om dej min vän. många kramar

2010-03-07 @ 20:36:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: