rösta på dante, igen

2010-06-20 @ 13:02:17 |
jag måste erkänna att jag var ganska rörd igår när jag kollade på bröllopet. det var så fint och dom såg så genuint kära och lyckliga ut.

nu är jag ledig en hel vecka, vad jag vet, och oj vad jag ska njuta av det. till helgen åker vi till hölick och firar midsommar med mamma och pappa. dante kommer säkert ha sin bästa helg på länge. han har förresten fått en "dagmatte" här i gävle som passar honom varannan vecka när jag och roger jobbar dag båda två. det funkar jättebra och han tycker mycket om henne.

och nu tänker jag tjata om att rösta på dante igen, i en ny tävlig den här gången! http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=629.
var med och tävla med en sommarbild ni också! jag körde med samma bild igen jag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: