lista

2010-06-08 @ 21:14:56 |
vad gör man inte istället för att plugga?


Vilken svordom använder du mest?
jävlar och fan tror jag
Äger du en iPod? ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
just nu 7.00 tror jag. läre ställa om den till 6.45...
Hur många resväskor äger du? tror inte jag har nån. roger har en som jag säkert får låna om jag behöver
Använder du flip-flops?
nej. jag får skavsår mellan tårna av sånna
Var köper du dina matvaror ifrån? willys och konsum eken
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ja
Vilken var den senaste filmen du såg?
prinsessa
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle nog betala lite lån
Har någon någonsin kallat dig lat? japp
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
har ingen. i dvdn ligger nog sex and the city the movie
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
u2
När var senast någon stötte på dig?
haha jag vet inte 
Vad åt du till middag senast?
lax och grönsaker
Använder du huvtröjor?
ibland
Kan du vissla? nej, inge bra iallafall
Vem var den senaste som ringde dig? roger
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? dom som inte snurrar, åker upp och ner, går alldeles för högt upp i luften. ja typ spöktåget eller nåt sånt finns det väl kvar då
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? nej

Vilket riktnummer befinner du dig i? 026
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja, jag älskade tecknat
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
gallerian nian
Hur många syskon har du? en halvbror
Är du blyg inför det motsatta könet? kan vara. fast det beror nog inte på könet
Vilken film kan du alla replikerna till? fucking åmål
Äger du några band t-shirts?
nåra med hanson på om jag har inte slängt dom
När flög du senast?
2005
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull?
ja
Pratar du några andra språk? engelska
Diskar du din egen disk? diskmaskin
Har du gråtit offentligt? ja
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? inte alltid
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
nej jag tror inte det
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
inte borde men det är klart han får om han vill
Kan du kasta macka? ja
Har du någonsin varit på Jamaica?
nej
Vad har du med dig in på bion? godis, vatten och trevligt sällskap
Vem var din favoritlärare och varför? johanna i 5-an. för att hon var annorlunda, ung och inte så tråkig
Har du dejtat någon av en annan religion? nej
Vad har du för väder? ganska varmt och lite blåsigt
Har du en blogg? ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? svenska tror jag
Gillar du att flyga? nej, jag tror att jag ska dö varje gång
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? ärlighet
När sov du senast på golvet? ingen aning
Vilken är din favoritdrink? vet inte. nån ganska syrlig och inte så söt
Gillar du din boende-situation? ja
Vilken är din mammas hemstad?
hudiksvall
Din pappas hemstad?
hudiksvall
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-7
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
det hände ibland om jag satt på "fel" plats
Vilken är din favoritfrukt? satsumas tror jag. och svenska äpplen
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25 nästa år
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja
Tror du på liv på andra planeter?
ja
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? vet inte
Tror du att Gud är man eller kvinna? jag tror inte på gud. men om jag skulle svara så skulle jag svara könlös
Vad var det senaste du åt? lite gröt med frysa bär och mjölk
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? det beror nog mest på personen och inte på könet
Hur valde dina föräldrar ditt namn? det står i min "mitt första år-bok" att dom tycket det lät busigt och gulligt typ
Gillar du senap? ja johnnys
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det fixar sig eller imorgon känns allt bättre igen
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? ingen aning
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej bara från tradera
Tycker du om att krama folk? dom jag tycker om gillar jag att krama
Skulle du säga att du är trendig? nej inte speciellt
Äger du en digitalkamera? ja. men jag använder bara min systemkamera
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? hon ulrika(?) från tv4 nyheterna och kirsten dunst
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? marley and me
Tycker du att du är attraktiv?
ibland
Vad är du allergisk mot? vet inte. typ pollen damm och kvalster. och lite katter och råttor
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
anders stod tydligen högt på listan
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? dom som vill

Postat av: Fia

Hej Anders!



Det var en lång en! :) ska göra den vid tillfälle...



/Björn (skulle jag kanske ha hetat, hihi)

2010-06-09 @ 10:29:44
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: