snöstorm

2010-02-20 @ 22:19:01 |
jäklar vilken snöstorm det är. kändes som om jag hamnat mitt i snöstormen i alla vi barn i bullerbyn i eftermiddags när jag var ut med dante. snön yrde och piskade och jag såg inte ett skit. dante blir helt knäpp av nysnö så han for runt som en idiot i kopplet medans jag försökte hålla koll på om vi gick mitt i gatan eller inte. typ. alla mina inlägg handlar om det förbaskade snön numera tror jag. men vafan jag är så less och måste få ur mig det nånstans.

ikväll har vi ätit pizza och baka hallonkladdkaka. den vart förr torr. besviken...

Postat av: Therese

Va det många som sökte socionom? Men hälsopedagog låter kul!? Hur går det? För mej har det ändå gått förvånansvärt bra hittills, men jag har svårt för matte... BLÄ! Allt bra med Dante? Vi har skaffat oss en liten Svante =) Han är alldeles underbar...

Alla dessa reklambilder på din blogg? Är det såna man får om man tjänar pengar på sin blogg eller varför? Nyfiken blev jag! =)

2010-02-20 @ 23:14:09
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Ja dom växer så det knakar... Svante är en blandning av cocker och cavalier. Vad är Dante? Jag ville ju ha en Grand danois, Thorde ville inte ha någon hund alls just nu- å så blidde det en svante =) Lagom egentligen! Nej blir inte att söka utb nu till hösten. Jag kommer att läsa Ma A, Eng A, Sv B och Natur B fram till jul, och sen får jag se om jag pluggar matte B sen... Ska försöka ta mej igenom A kursen först =( Vet ej om det blir högskola överhuvudtaget sen eller om det blir någon KY utbildning istället... Trivs ni bra i gävle då? Köpt eller hyr lägenhet? Saknar ni att bo i hudik? Kramar!!

2010-02-21 @ 15:21:14
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Han är född 7 november. Härligt att få köpa sin egen bostad!! Jag kan inte heller fatta att man måste ha Matte B för vissa utbildningar, helt onödigt =) Kram!!

2010-02-23 @ 13:37:28
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: