skola idag

2010-02-11 @ 10:57:25 |
har föreläsning 13-16, men ska träffa gruppen 11.30. dante blir själv över fyra timmar och jag gillar det inte, men ibland blir det så. fast om föreläsningen inte är nå bra så går jag tidigare. har varit lite besviken på dom vi har haft hittills faktiskt.

imorgon ska jag på intro till mitt extrajobb. det är en bit att cykla och jag hittar inte riktigt så jag läre ge mig iväg typ två timmar innan jag ska vara där eller nåt. kanske vore enklast att bara hoppa på en buss som jag vet går till rätt ställe. men man är ju lite snål också.

nu ska jag äta en tidig lunch. orkar inte ta med mig mat till skolan idag.

dante och jag spelade fotboll i vardagsrummet igår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: