plugg

2010-02-02 @ 16:47:38 |
när jag känner att jag har mycket att göra blir jag apatisk och gör ingenting istället. men nu ska jag ta tag i mig själv och börja lite smått med min uppsats. jag ska bara komma på ett tillfälle då jag har lärt mig nåt i en grupp först. i värsta fall får jag väl hitta på nåt bra.

idag hade vi världens flummigaste föreläsning. väldigt filosofisk. jag brukar kunna vara filosofisk, men idag kände jag verkligen inte för det.

imorgon sätts nickes linnea igång efter typ två (eller nåt sånt) veckors övertid, så imorgon blir jag faster :)
(på rogers födelsedag)

Postat av: Fia

Wihoo faster Lisa :) Vad roligt! Det blidde stekt fisk här för Pär ville alls inte ha gratäng... Men det går det å!



Vad hittade du för sida och hur får man in bakgrunden i bloggen sen? Jag är så dålig på sånt!

2010-02-02 @ 17:57:58
URL: http://fialotten.blogspot.com/
Postat av: Therese

Åh, vad spännande.

Då får man gratulera faster Lisa =)

2010-02-02 @ 18:26:08
URL: http://thereseolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: