jobb

2010-02-08 @ 13:24:46 |
imorgon ska jag till manpower student och skriva kontrakt på ett jobb. jag ska jobba åt posten och ringa runt till folk som får medicin hemskickad för att stämma av hur ofta och när dom vill ha den typ. verkar helt okej och jag behöver verkligen lite extra pengar.

det vart ingen gabriel förresten. dom bytte tillbaka till alexander igen. måste vara svårt att ändra ett namn som man har tänkt på hela tiden, vilket dom hade gjort med alexander. det var samma med dante. jag kallade honom dante innan han ens fanns, sen vart det ju omöjligt att byta. för det är ju precis samma sak med hundar och bebisar. haha det är iaf den enda parallellen jag kan dra. det var ju en himla tur att han såg ut som en dante iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: