helvetes jävla snö, försvinn!

2010-02-04 @ 10:05:26 |
fy fan vad det snöar. jävla äckelsnö. jag är så satans less på det här nu så jag vet inte vad jag ska göra. täcka för alla fönster och inte titta ut förens i april kanske. och folk tycker att man ska sluta gnälla för det här är iaf bättre än massa slask. nej det är det inte! slask innebär att våren är på väg. jag älskar slask! och så ska man tydligen inte heller klaga för det ÄR ju faktiskt vinter nu. ja visst, men man får klaga när det kommer 9837572 meter snö varje dag. jag hade gärna haft vinter lite till om det var lagomt med snö och fina, mysiga, sköna, soliga vinterdagar så man kan vara ute och gilla korv. men det är ju så kul med en riktigt vit vinter, äntligen! NEJ DET ÄR DET INTE! det är förjävligt. jag hatar det. jag mår på riktigt psykiskt dåligt av det här. inget är kul längre. snön bara förstör.

sådär ja, nu har jag nog klagat klart för idag. jag är positiv, egentligen.

om 1,5 timme ska jag träffa min grupp på skolan. vi ska äta lunch och försöka få ihop nåt vettigt av det vi gjorde igår.

fortfarande ingen bebis, den vill tydligen inte. kanske hatar den också snö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: