det bara snöar och snöar

2010-02-19 @ 08:52:43 |
jag är så trött på snön nu. det känns så tungt att kliva upp när man ser hur snön yr utanför fönstret. inte ens dante verkar tyckte det är kul längre. 

idag måste jag plugga heeela dagen. lyckades ju dra på mig en omtenta så imorgon ska jag göra den. på en lördag, det är straffet man får för att man pluggar för dåligt.


nä nu är det dags att sätta igång! hunden ska ut och jag tror jag behöver plocka ihop lite här hemma också. kan inte koncentrera mig när det är stökigt...

Postat av: Anonym

Tittar in på din blogg! Allt bra med dej? Vad blev det för inriktning på plugg? KRAMAR! Therese

2010-02-20 @ 15:45:40
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: