imse vimse spindel

2010-12-30 @ 16:53:41 |
idag när jag rotade i en låda med kläder som står i en garderob i sovrummet blev jag anfallen av en spindel. den var minst lika stor som min knytnäve och hade tänder större än dante, typ. den kilade ut i hallen och jag högg tag i en liten skål från skrivbordet som jag stängde in den under. nu har jag dåligt samvete. stackarn måste ju ha slut på luft där inne snart... roger får befria (döda) den när han kommer hem. jag klarar inte av sånt. kan knappt slå ihjäl mygg.

jag har nog aldrig tänkt på mig själv som en person med spindelfobi, men eftersom jag fick panik och nästan började gråta idag när jag såg den så kanske det är dags att tänka om.



Postat av: Fia

Usch och fy, dom ska då alltid hoppa fram och skrämmas odjuren...

2010-12-31 @ 10:56:41
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: