long time no see

2010-04-06 @ 09:26:04 |
var ett tag sen jag skrev nu. har slitit mig gråhårig med en hemtenta som jag skickade in en timme innan deadline. vi har firat påsk i hudiksvall också. fast vi var bara dag en dag, i lördags. det var mysigt. dante fick kissa in sina gamla revir och busa med mormor. vi skypade ner till göteborg också och fick prata med söta alexander. han växer och växer och var faktiskt ganska "pratglad". längtar tills vi kan hälsa på honom.

nu ska jag duscha något som jag knappt har hunnit de senaste dagarna pga hemtentan. fräsch tjej.

lille alexander en vecka gammal

Postat av: Therese

Yes, jag har kollat den sidan. Går att få bra ideer där. Jätte fin bebis!! Hoppas tentan gick bäst!!

2010-04-06 @ 20:17:03
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: