24 september, slut på kursen

2009-09-24 @ 10:21:17 |

igår var sista dagen på den här kursen som jag har läst nu i 5 veckor, samhällsvillkor och lärande. redovisningen gick bra och nu ska jag bara skriva klart min uppsats och lämna in den imorgon, sen är jag ledig tills på tisdag då nästa kurs börjar, folkhälsa och samhälle. dom här 5 veckorna som kursen varade har gått så jäkla fort. och snart är det oktober också, september bara försvann.

idag tar vi en tur till ikea, igen. jag har tappat räkingen nu. vi var där för nån dag sen också och skulle äntligen köpa en skohylla och en hatthylla så vi får lite ordning i hallen nån gång, men då var båda slut såklart. men jag klagar inte, jag gillar ikea. det gör roger också, egentligen. han vågar bara inte erkänna det.

nä uppsats var det...


dante är busig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: