3 november, ny kurs

2009-11-03 @ 12:37:54 |
igår började en ny kurs, humanbiologi. den verkar intressant men det är sjuk mycket att lära sig till första tentan som är redan den 20:e. så därför sitter jag här istället.

imorgon är jag ledig så då ska jag plugga hela dagen. och så kommer mamma hit och går ut med dante en sväng. hon följer med sin kompis E som ska till sjukhuset.

i helgen hade vi besök av emma och henkan. det var mysigt. vi lagade plankstek och kollade på film. och så fick jag och roger sova en natt utan att trängas med dante, han sov i soffan hos emma och henkan. jag har iofs inget emot att trängas med dante. dock så har jag nåt emot att han sen vi köpte ny säng har börjat väckas varje gång han vill upp. den nya sängen är lite högre än den gamla så han tycker det är läskigt att ta eget initiativ till att hoppa upp. man måste "klappa" på sängen och säga hopp och låta uppmuntrande, då vågar han.

   
  
bilder från helgen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: