18 november, nästa höger!

2009-11-18 @ 10:20:11 |
inatt vaknade jag av en röst som sa "sväng nästa höger". jag trodde jag var dum i huvet och försökte somna om. men efter ett tag hörde jag det igen, "sväng nästa höger". jag petade på roger och frågade var det var som lät. "ingen aning" sa han och gick upp och kollade. det visade sig vara gps:en som av nån konstig anledning slagit på sig själv. nu tror jag att det är nåt sorts tecken och jag väntar bara på att ett tillfälle ska dyka upp när jag står och funderar "hmm vänster eller höger" och så vet jag ju att jag ska ta höger.

idag börjar jag kl 13 och tänkte plugga fram till dess. men nu kommer mamma hit för hon är här min sin kompis som skulle till sjukhuset. får plugga mer ikväll då. ska för övrigt springa i en massa trappor i skolan för att kolla plusen. jättelyckat när man har varit förkyld och får en puls på 140 av att bara öppna kylskåpet, typ. eller så är det bara bra att ha nåt att skylla på när jag ska "mäta" mig med alla hälsosamma hälsopedagoger.


dante och roger räknar matte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: