27 maj, sövd för tredje gången på ett halvår

2009-05-27 @ 16:00:02 |
vi åkte till veterinären med dante idag. det resulterade i hans tredje sövning för i år. klon satt löst så dom var tvungna att dra bort den. i vanliga fall bli pulpan blottad när man gör så, men dantes klo satt så löst så pulpan följde med. men det var tydligen bättre eftersom klon och pulpan då växter ut tillsammans så pulpan slipper vara helt oskyddad ett tag.
nu ska han ha bandage (ett blått) och knapra piller i en vecka. min stackars lilla hund vad han får stå ut med mycket. och självklart så glömde jag bandaget som jag köpte hos veterinären så roger fick åka och hämta.

på fredag åker vi till stockholm. det ska bli så skönt att få komma bort lite nåra dagar. vi ska bo på hotell. jag tror det är första gången jag bor på hotell i sverige. mysigt!

Postat av: Anette aka Netza

Får hoppas han blir bättre nudå och håller sig frisk ett tag. :)



2009-05-28 @ 07:12:18
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: