26 maj, nu är det klart

2009-05-26 @ 21:21:12 |
nu är alla papper påskrivna, handpenningen är betald och lägenheten är vår! det känns jättebra. väntar dock på min första ångestattack inför allt det nya men den går nog att tackla rätt så lätt hoppas jag.

dante haltar fortfarande men han är mycket piggare än igår. igår låg han nästan hela dagen och var inte ens intresserad av att leka med "mormor" och är inte dante intresserad av det, då är han verkligen dålig. blir väl tvungen att ringa veterinären imorgon och han fortfarande haltar antar jag. usch, det blir en dyr månad det här. lönen både kommer och försvinner imorgon känns det som. men så blir det ibland. lika bra jag vänjer mig och jag ska plugga i 3 år kanske.

Postat av: Fia

Ja verkligen lika bra du vänjer dig! Fick typ 3500 denna månad... Good luck liksom. Haha...

2009-05-28 @ 21:43:57
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: