23 maj, MYsiga dagar

2009-05-23 @ 22:20:32 |

det har varit så kul att ha haft my här nåra dagar även om jag tyckte att tiden gick alldeles för fort. vem vet när vi ses igen? lysekil är långt borta. men det kunde ha varit värre, vi bor ju iaf i samma land.

den här helgen jobbar jag kväll. imorgon förmiddag tänkte vi åka ut på hölick och grilla lunch med mamma och pappa. hoppas det blir lika varmt som det var idag.
nästa helg åker vi till stockholm och roger ska springa maraton. han stukade foten i förrgår. bra tajming. men den borde hinna bli frisk! det känns redan bättre påstår han trots att den är blå och svullen.

annars så väntar vi väl bara på klartecken att lägenheten verkligen är vår på riktigt. jag får ont i magen när jag tänker på att katterna inte får följa med... fina katterna.

  
dante, smilla, stella
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: