10 maj, söndag

2009-05-10 @ 22:08:15 |

det vart inget med lägenheten i fredags. den vart för dyr så vi fick hoppa av. vi ska vara med på en ny budgivning imorgon men förmodligen blir det samma sak med den, eller det känns så iaf. det blir nog nåra visningar till nästa eller nästnästa vecka.

i helgen har jag jobbat och varit och firat emma som fyllde år igår. det var mycket trevligt. dante har även hoppat agility 4 dagar i rad så han är lite sliten nu. det var längesen han hoppade sist så vi kankse gick ut lite väl hårt men det går inte att sluta när man ser hur lycklig han är när han får hoppa. det är nog det absolut roligaste han vet. det värmer i hjärtat att se honom så lycklig. och lydig blir han också. han tycker väl att det är värt att lyda om man får hoppa sen. bästa belöningen nånsin.

i torsdags började även min fotokurs. det är jag och fyra till, varav två "tanter" som knappt kan slå på kameran. jag känner mig bäst i "klassen".

  
 
  
 
dante och husse kör agility. blicken när han kommer ut ur tunneln säger väl allt? sen vart han trött och ville vila i skuggan under långhoppet


Postat av: Anette aka Netza

Hej!

Har du tid för fika i slutet av veckan? Har lyckats bli förkyld och kan typ inte prata så lär vänta ut den lite. :P

2009-05-11 @ 07:01:34
URL: http://www.netza.se/blog
Postat av: Anette aka Netza

Hej!

Torsdag går fint för mig, kan vilken tid som helst!

2009-05-11 @ 09:28:32
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: