6 mars, dålig dag

2009-03-06 @ 14:01:40 |
åh vad arg och irriterad jag har varit hela dan. fårga mig inte varför. jag började nästan gråta vid nåra tillfällen. droppen var ju när jag skulle ta mammas bil och åka till öb och köpa nåt som roger behöver för att limma lister eller vad det var. bilen stod i garaget. det är en liten "backe" ner till garaget som man då måste backa upp för när man ska ha ut bilen. det var halt och moddigt och jag körde fast. om och om igen. jag blev så less så jag kunde ha slagit sönder biljäveln och bara gått därifrån. istället ringde jag roger så fick han köra upp den. det slutade med att vi åkte till öb båda två (eller alla tre för dante var också med). efter den lilla incidenten så kändes allt lite lättare igen. kanske för att jag fick sällskap av roger och dante. och kanske för att dom skrattade åt mig så mycket så jag inte kunde låta bli att le lite själv.

nu börjar jag jobba om en timme och innan dess tänkte jag försöka hinna med att röja upp lite här hemma och gå ner på ica och hämta lite böcker som vi har beställt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: