30 mars, ny vecka

2009-03-30 @ 08:27:04 |
nya vecka, nya tag. idag är näst sista dan, sen har jag bara ett jobb. lite ovant efter 1,5(?) år, men bra ändå.

vad tråkigt det skulle vara att bo själv har jag insett efter en dag och en natt ensam. det är visserligen skönt att vara själv ibland, men alltid skulle inte vara kul. förr trodde jag alltid att jag var en sån som nog helst skulle vilja bo ensam, men ack så fel jag hade. och med att inte bo ensam räknas inte att bo hemma hos föräldrarna. det står jag över. utan djuren skulle det dock vara extret ensam även om det bara vore en natt. dante tog rogers plats inatt (när han inte skedade med mig) och stella låg vid mina fötter. mysigt. smilla vill aldrig vara med och sova i sägen.

nu sitter dante på soffkanten och snufflar mig i örat. jag ligger lite före mitt tidsschema så vi kan likagärna ta morgonpromenaden redan nu. om jag inte måste sitta här en stund först...


liten liten dante och roger. nåra dagar efter att vi hade hämtat honom. som en liten tuss bara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: