3 mars, tråkväder

2009-03-03 @ 10:31:54 |
jag och dante kom just in från en promenad (utan sol) nu ligger han och sover i en av tvättpåsarna med nytvättade kläder som står i hallen. jag som hade lovat mig själv att vika kläderna innan nåt liknande skulle inträffa. men nu är han ju så söt så jag vill inte väcka honom. får ta tag i det senare.

igår kom carro, gustav och emma hit och spelade guitar hero med oss. kul! tror jag hittar på nåt med dom idag också. stackars roger har fullt upp med att lägga in nytt golv hemma hos mamma och pappa. han är duktig och det blir fint.

nu har dante bytt sovplats så jag borde nog gå och ta reda på dom där kläderna innan nån annan lägger sig där...

   
bilder från en solig promenad i helgen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: