29 mars, sommartid

2009-03-29 @ 16:10:31 |
idag har jag jobbat. när jag kom hem var det tyst och tomt. roger är på "pensionärs-kryssning" sön-mån med styrelsen. nästan bara gamlingar med. den äldsta var född 30 nåt. men det blir säkert kul ändå.

jag och dante kollade precis klart på "marley och jag". långt ifrån lika bra som boken. lite ändrat, lite bortplockat och lite tillagt. det var iaf oundvikligt att gråta i slutet på både filmen och boken. och så blir den nog roligare om man har hund så man kan känna igen sig lite.

ikväll ska jag bara vara. hade tänkt städa men jag vet inte om jag orkar. fast jag skulle så gärna vilja sitta och njuta i ett nystädat hem. annars kan jag ju göra det imorgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: