22 mars, en borr i benet

2009-03-22 @ 09:59:01 |

igår var vi i ilsbo hela dagen och anglade/pimplade. det var mycket snö och tokblött på isen och det blåste och solen kom inte fram förens vi bestämt oss för att gå in och grilla korv. men det var mysigt ändå. dock så började dagen inte så mysigt. roger snubblade medans han bar på en isborr och skar upp ett ganska djupt, äckligt jack i vaden. man såg både fett och kött och det blödde mycket. blä. tur att hans mamma är sjuksköterska så hon kunde tejpa ihop honom.

dante är nyklippt och snygg och fryser lite. han råkade få hockeyfrilla så jag måste finputsa honom lite. annars gick det rätt bra att klippa honom den här gången också. han försökte smita nåra gånger när han tyckte att det började bli tråkigt bara. jag vill ha ett trimrum och ett riktigt trimbord.

jag hade hoppats på lite sol idag så vi kunde ta en promenad ut på maln och sätta oss och sola. men det ser rätt disigt ut. får se vart vi går. det har varit så sköt med en ledig helg efter att ha jobbat två i rad.

   
roger blir omplåstrad av mamma sjuksköterska


Postat av: Fia

Ojoj tur att det gick bra.. Du måste knäppa kort på Dante i hockeyfrilla först!! Jag vill se :)

2009-03-22 @ 11:55:28
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: