19 mars, en till lista

2009-03-19 @ 21:58:28 |

idag har jag jobbat, nästan hela dan faktiskt. kom hem för en liten stund sen. nu väntar jag på att roger ska komma hem från gävle. fördriver tiden med en lista som jag hittade hos therese.

Lovar du att vara ärlig: säkert
Du heter: lisa
Smeknamn: jag kallas nog mest lisa. eller gumman av min sambo
Beroende av: socker
Vad tror folk om dig: jag vet inte. att jag är liten, försynt och oskyldig? jag bryr mig faktiskt inte om vad folk tror
Stämmer det: nej
Vad får du oftast komplimanger för: jag vet inte. att jag är omtänksam och hjälpsam kanske
Hur imponerar man på dig: man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv: det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "stolar! vi får inte glömma stolar! och så kan vi ju äta frukost på isen, choklad och macka" från min sambo. vi ska pimpla (angla?) på lördag
Var bor du: hudiksvall
Trivs du där: ja
Sprit, cider, vin eller öl: beror på tillfälle men vin, cider eller öl. sprit låter jag helst bli
Brukar du bli för full: nej inte längre
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något: ja.
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: börja plugga
Hur svarar du i mobilen: ja det är lisa
Vem ringde du senast: mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag frågade mamma om vi fick mat på fredag och hon sa ja
Antal timmar sömn inatt: ungefär 8 med nåra avbrott 
Sov du ensam: nej
Brukar du komma i tid: alltid
När mår du bra: när jag har mina nära och kära omkring mig
Hur känner du dig nu: lite hungrig tror jag
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt säkert
Vad tycker du om fötter: inget jag funderar så mycket på faktiskt
Är du smart: såklart
Var du aktiv i skolan: när det behövdes så
Vad saknar du: sommar och sol
Hade du en bra kväll igår: jag jobbade men det var okej
Favorit dryck på morgonen: juice, helst apelsin. eller smoothie
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23
Är du blyg: ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ta reda på hur killa tänker i vissa situationer
Vad gör du i morgon: jobba en stund, sen ska jag klippa och bada dante, sen blir det tvätt och middag hos mamma och pappa
Vad är det värsta du vet: ja vad svarar man. allt dumt som händer i världen?
Vad behöver du just nu: en godispåse
Vad längtar du till: sommar sommar sommar
En speciell dag du minns: 24 december 05 och 24 juni 07. två viktiga datum i mitt liv
Hur gammal är du: 23
Om fem månader: kanske jag börjar plugga
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vilken tid gick du upp idag: 08.00
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: se på tv, äta nåt, vänta på roger och sen sova
Är det okej att gråta: såklart
När grät du senast: för nåra dagar sen när jag läste ut boken "marley och jag"
Bär du glasögon eller linser: jag har både glasögon och linser men använder dom sällan. jag upptäcker ändå inte att jag ser dåligt förens jag tar på mig dom
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 8-9
Är du bra på att laga mat: ja det tycker jag
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Tror du på ett liv efter döden: både lite ja och lite nej. jag tror inte att man föds på nytt men jag tror att man finns kvar på nåt sätt, nån annanstans i nått mycket större
Tycker du om sushi: har faktiskt aldrig smakat. men jag gillar inte gravad (sladder) lax så jag inbillar mig att jag inte gillar sushi heller
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: jag var kvällsmänniska förr men jag tror jag har konventerat till morgonmänniska nu
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: har gjort. men jag har lagt av


Postat av: Fia

Fast liten kan du ju inte påstå att du inte är? :P Sladderlax är gott :) och när slutade du bita på naglarna? Det har jag missat. :)

2009-03-21 @ 00:33:38
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: