10 mars, unga mödrar

2009-03-10 @ 19:06:32 |
jag kan inte låta bli att kolla på det (unga mödrar på kanal 5) fast jag blir så jävla irriterad på vissa av dom så jag vet inte vad. malou-stella tex, vad fan är hennes problem? "mamma gör frukost åt mig, mamma vart är mina böcker, mamma vart är min jacka, mamma byt blöja på min son". hon är 16-17(?), beter sig som 10-12 och till råga på allt så ska hon ta hand om en 9(?) månaders bebis. och att mamman gör allt hon ber henne om, inklusive tar hand om hennes son, är nu nästan ännu mer skrämmande! åh jag blir så upprörd.

igår fixade vi alla sönderrivna tapeter här hemma. nu ser det ut som det gjorde när det var nytt igen. och så satte vi upp genomskinlig plast vid katternas klösträd istället för den fula pappen. äntligen!

nu ska jag fortsätta läsa min nya bok, marley och jag. jag börjar nästan ångra att jag inte köpte den på engelska. tror humorn gör sig bäst på original språket.

   
knäppte lite kort på alla fina djuren igår

Postat av: Fia

Ja vad är det för fel på ungen? Eller det är väl hennes mamma som tok-skämt bort henne egentligen...



Söt-djur!

2009-03-11 @ 14:41:00
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: