1 mars, migrän?

2009-03-01 @ 17:30:36 |
våren närmar sig. det var så skönt ute imorse när vi promenerade med dante. dagen fortsatte dock inte riktigt lika skönt. jag tror att jag kan ha fått mitt första migrän-anfall. jag började få ont i huvet igårkväll men det var ändå hanterligt så jag brydde mig inte så mycket. samma sak imorse.
jag och mamma åkte på kjelles och köpte matta (en grön!) och roger åkte för att döma. när jag kom tillbaka från kjelles så PANG så fick jag sååå ont i huvet. kunde inte anstränga mig det minsta för det bara bultade. sen dess har jag vilat och mått illa. var tvungen att pallra mig ner på ica innan dom stängde och det var mindre trevligt. sen var jag tvungen att ta en promenad med dante också. det var ganska skönt med kallt luft till huvet men det bultade för varje steg jag tog. nu känns det lite bättre och jag hoppas det går bort helt tills imorgon.

huu det här vill jag inte vara med om igen.

Postat av: Fia

Usch det låter som migrän...det önskar jag dig inte vännen hoppas det bara var tillfälligt!

2009-03-01 @ 20:22:23
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: