24 juni, 2 år

2009-06-24 @ 09:27:37 |
idag har dante bott här i 2 år. tiden går så fort. jag minns dagen då vi hämtade honom. det var vid 18 på kvällen så det kan ha varit världens längsta dag, och en av världens bästa dagar. roger jobbade kväll så han smet från jobbet för att följa med. vi var där ungefär en timme och uppfödaren berättade lite praktiska saker. jag hörde nog inte många ord, satt mest bara och väntade på att få åka hem med min lilla valp.

   
se så liten han var. som en liten tuss. nybadad och fluffig


det är även 3,5 år sen vi träffades. halvårsdagar är väl inte så märkvärdiga egentligen men det är svårt att inte bli påmind eftersom det alltid är en "dante-bott-hos-oss"-årsdag samma datum.


älskling


inatt drömde jag om selma. jag minns inte om jag drömde att hon kom hem igen eller om det var så att hon aldrig hade försvunnit. mysigt var det iaf. hon simmade i en sjö och slickade mig i ansiktet. fina lilla selma.


snart 1,5 år sen hon försvann


nu är det en geting här inne som jag borde jaga ut innan smilla ställer till med nåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: