23 juni, varmt varmt

2009-06-23 @ 10:51:28 |
jäklar vad varmt det är. jag och dante flåsade ikapp när vi var ute och gick. men jag ska inte klaga för det är såå skönt. lite tråkigt bara att typ alla jobbar när jag är ledig. fast jag njuter ändå lite av ensamheten. var längesen jag hade hela dagar för mig själv.

jag läste precis ut stieg larssons flickan som lekte med elden. slutet var lite snopet men den var ändå mycket bra. nu har jag bara den sista kvar. som jag trodde så var ljudbok ingenting för mig. jag blev raslös och funderade på om jag kanske skulle läsa nåt medans jag lyssnade. det var ju dock ingen bra idé eftersom det var en bok jag lyssnade på...

fortsätter det vara sånt här väder tänker jag nog föreslå en tur till ofärne-sjön i helgen. inte den mysigaste "stranden" kanske men vattet brukar vara rätt okej och det är sällan folk där. perfekt när dante är med.


dante i håckstaviken i juli förra året

Postat av: Fia

Haha "läsa något medan jag lyssnar"... knäpp du!

2009-06-24 @ 17:49:26
URL: http://www.fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: