6 juli, strejkande tangenter

2009-07-06 @ 19:06:55 |

itt tangentbord strejkar så vissa bokstver fattas.

jag har varit rd runt unnen och det har kliat då och då sen i vintras typ. jag har issbrukat assa olika sorter lypsyler. fr nån dag sen vart jag så less så jag kastade allt var lypsyler heter åt helvete och vips så vart jag nstan helt bra. tnt vad lite vanlig lypsyl kan stlla till. det r iofs skitjobbigt att vara utan nr an r så van en jag nvder locobase repair istllet, en fet kr fr knslig och skadad hud.

igår sprang dante in rtt in i carros altandrr. det var bara en liten springa ppen och han ville in och hlsa på hennes grannar so ko och så sprang han in i den ed full fart. det sall rtt rejlt. haha stackars lilla dante.

nu orkar jag inte skriva er fr det blir så fult utan alla bokstver.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: