5 juli, det är nåt fel som är trasigt

2009-07-05 @ 18:52:37 |

vi tvättar. först glömde jag (vi?) slå på tvättmaskinerna så roger fick gå tillbaka. sen hängde vi tvätten och har precis klivit innanför dörren när jag kommer på att jag glömde sätta igång torkrummet (det tar jag på mig) så jag fick gå tillbaka. det är nåt fel på mig idag. och på mitt tangentbord för rätt var det är så fungerar inte M, Ä, Ö och delete. och sen poff så funkar dom igen. skumt. nu ska jag till carro och fika och säga hejdå innan hon flyttar till frankrike.


Postat av: Fia

Haha men såna dagar har man ibland... Jag har dom ganska ofta! :P

2009-07-06 @ 10:07:19
URL: http://www.fialotten.blogspot.com
Postat av: Anette aka Netza

Ja, de är helt bedårande, var svårt att inte ta med sig allihop hem men även att bestämma sig för bara en! Den lilla röda hade en svart rand på huvet så det kändes lite givet att välja en tuppkams-kisse. ;)



Och haha, vi glömmer titt som tätt att sätta på en av tvättmaskinerna så när vi kommer ner efter en timme är ideligen en tvätt torr. Alltid lika irriterande. :P

2009-07-06 @ 17:52:37
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: