3 juli, grilla igår och grilla idag

2009-07-03 @ 09:30:17 |

igår grillade vi hos carro och ikväll blir det hos stina. mmm grillat är gott och man måste ju passa på medans det är fint väder.

jag och dante var ute och körde lite agility kl 8 imorse. inte illa. dock var det ingen bra idé att göra det innan frukost, jag vart så hungrig och matt att jag knappt orkade röra mig på slutet. dante däremot han orkade, lite för mycket!

i helgen blir det jobb och sen väntar en slapp vecka med sex lediga dagar. det ska bli skönt. då ska jag göra massa kul med dante. känner att jag är skyldig honom det. jag har nog varit en ganska tråkig matte den senaste tiden. 
fredag till söndag ska vi bo på hölick. mysigt!

idag blir lilla fina smilla 2 år


Postat av: Anette aka Netza

Tack så mycket! Ja, vi fick till lite fina kort där på balkongen. :)

2009-07-04 @ 09:27:46
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: