31 januari, jag har rest bakåt i tiden

2009-01-31 @ 23:06:25 |

senaste timmen har jag tillbringat i början på 2000-talet. jag har suttit och läst min gamla dagbok från högstadit. haha ja ett gott skratt förlänger ju livet, det måste ha varit så jag tänkte när jag skrev. blev dock lite förvånad när jag då och då läste om händelser och tankar jag jag inte ens minns att jag har upplevt eller tänkt. jag som alltid har trott att jag inte kan glömma, att jag alltid kommer minnas allt. fast det mesta minns jag faktiskt. jag minns när jag skrev det, hur jag tänkte och hur jag kände, hur jag suddade och hur jag skrev om. jag har faktiskt jävligt bra detaljminne. tack mig själv för en mycket underhållande timme.

ikväll har jag jobbat. när jag kom hem myste jag och min djurfarm ner oss i soffan med datorn och en godispåse. roger har varit i mora och dömt. han borde vara hemma om en stund. nu tror jag att jag ska lyssna på mjuk musik och läsa.


Postat av: Anette aka Netza

Önskar grattis i förskott då. :)

2009-02-01 @ 08:13:05
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: