27 januari, make me babies

2009-01-27 @ 11:52:52 |
hittad en kul sida: makemebabies. så här kommer rogers och mina framtida barn att se ut enligt den:

 

dom var väl ganska söta? pappa kommer ju jubla om pojken ärver hans röda hår. haha. jag skulle dock bli lite förvånad. antar att mitt hår ser lite rött ut på bilden pga ljuset. testade en annan bild men då fick båda barnen afro-hår istället. det skulle förvåna mig ännu mer!

Postat av: Anette aka Netza

Haha, vad fina. ^^ Om jag och min sambo skulle få barn skulle de säkert få jättefina proportioner. ^^ Med tanke på att han är smal som en sticka och jag är mindre smal. :P



Och du är btw välkommen en annan dag. I helgen ska vi hälsa på min mor men veckan efter är du välkommen hit. :)

2009-01-27 @ 12:22:42
URL: http://www.netza.se/blog
Postat av: Anette aka Netza

Eller om du är fri på söndan är du välkommen. :)

2009-01-27 @ 17:52:24
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: