24 januari, snart lön

2009-01-24 @ 11:09:04 |

jag är pank och längtar tills den 27:e. inte för att jag ska köpa nåt speciellt men det är skönt att veta att man har pengar iaf. det känns tryggt.

igår bakade jag och emma 80 bullar. vi tog 40 var. dom vart mycket goda. sen lagade vi mat till roger och henkan och sen vart vi ensamma så då piskade jag upp henne på guitar hero. kl 20 dissade vi let's dance och såg på spåret istället. vi kunde ingen fråga. jag vart tvungen att se slutet på let's dance ändå. jag vill helst bara blunda och stänga av ljudet varje gång bella ska prata. alltså, ibland kan det räcka med ett ja eller nej när man får en fråga, man behöver inte dra till med en hel föreläsning bara för att man kan!

tidigt imorse kräktes dante. det är andra gången han gör det sen vi började ge honom specialfodret och inget annat. vet inte om det är mitt fel kanske. jag har gett honom nån liten bananbit och två pyttesmå mackbitar dom senaste dagarna. dock tycker jag inte att han borde kräkas 5 gånger pga det. han kanske inte tål vete. kanske han även fick i sig lite deg som hamnade på golvet igår när vi bakade. eller så börjar det om igen... (hoppas inte)

nu ska vi gå upp till min mamma och pappa och fika lite bullar. GOTT


valp


Postat av: Fia

åååååå :) sötdante, hoppas han håller sig frisk. Smarrigt med bullar...det måste jag också baka...

2009-01-25 @ 18:07:37
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: