16 januari, kallt som fan

2009-01-16 @ 22:21:20 |
18 minus var det imorse när jag gick upp. det var inte skönt att gå morgonpromenad med dante. det gör så förbannat i ansiktet när det är så kallt. och så måste han envisas med att bajsa på sånna ställen där jag är tvungen att plocka upp bara för att det är kallt) det vilket innebär att jag måste ta av mig en eller två vantar. och det är inte skönt att vara utan vantar när det är så kallt! jag längtar så jag dör tills det är gruset som knastrar under fötterna på en istället för snön. mmm underbart.

 
före och efter i vardagsrummet

Postat av: Carolina

Lisa! Vinter är underbart! Tänk vad mörkt och dystert det skulle vara om dte inte låg nån snö ute.. Dock så håller jag med vad det gäller kylan. Vissa dagar tror man att man är sjuk i huvet när man är ute å åker skidor i över tjugo minus. Kocko liksom.

Hoppas allt är bra, saknar dej!

Förresten så är hyllan i vardagsrummet supersnygg. Bestå från Ikea möjligtvis? ;)

Puss!!

2009-01-17 @ 09:25:07
Postat av: lisa

haha nä fy! tänk vad mycket ljusare och finare det skulle vara om det vore sol och grönt gräs ;) jag trodde också att jag var helt sjuk i huvet när jag var ut med dante i den där kylan. man vart alldeles grötig och dimmig i skallen och fattade typ ingenting. har ni det bra där uppe? jag saknar dig med!

haha jaa, hur kunde du veta det? ;)

2009-01-17 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: