4 februari, cupcakes

2009-02-04 @ 08:30:00 |
igår bakade jag cupcakes som vi tog med till ilsbo. nåra hallon och nåra choklad. dom vart goda.

snart ska jag jobba. tyvärr är jag väldigt osugen på det idag. dante har urinvägsinfektion så jag nojar mig över att han kanske kommer bli jättekissnödig dom typ 3,5 timmarna jag kommer vara borta. men det borde gå bra.

ikväll ska jag på agility med dante. roger ska på möte så mamma ville följa.

     
bakning, söta stella som "hjälper" roger med matten och jag och min hund som tycker om varann 

Postat av: Fia

Hihi Skrållan brukar "hjälpa" mig att plugga också... Så söta. Har Dante urinvägsinfektion? Vad han råkar ut för lilltrollet... Är det för att det är så kallt?

2009-02-04 @ 12:03:25
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: