3 februari, grattis älskling!

2009-02-03 @ 10:54:25 |

idag fyller roger 26 år. jag vaknade av orden "idag blir jag gubbe". sen försökte jag få dante att sjunga men han ville inte.
efter frukosten åkte jag och dante med roger ner på gymmet. roger gymmade och jag solade. dante fick vänta i bilen. sen tog jag och dante en iskall promenad hem. ifall ingen visste det så kan jag tala om att man blir jätteröd i ansiktet och det biter mer än vanligt när man går direkt från ett solarium ut i -17 grader.

ikväll ska vi till ilsbo, till rogers mamma och göran. jag funderar på att baka nåt och ta med mig.



roger fick ett fint grattiskort
(smilla var otroligt samarbetsvillig)


Postat av: Fia

Haha vilket härligt kort, den idén ska jag nog sno nåt tag ;) Kram

2009-02-03 @ 14:32:43
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Anette aka Netza

Hihi, tycker alla utom du ser lite såhär "Ta mig härifrån"-ut. :P

2009-02-03 @ 18:30:43
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: