23 februari, kladd

2009-02-23 @ 20:58:01 |
jag spillde just ut en smoothie i nästan hela vardagsrummet. glaset gled ur handen och på nåt konstigt vis så vart det världens stänk. det var stänk på väggen, i taket, på tavlan ovanför soffan, för att inte tala om själva soffan(!), på golvet, på soffbordet, under soffbordet, under bordsbenen, ända bort mot dörröppningen var det smoothie. efter ett evigt torkande kollade jag mig själv i spegeln. haha. jag hade smoothie i ansiktet, i håret och på mina kläder. vi kommer nog hitta smoothie-fläckar ett bra tag framöver i vårt vardagsrum. och jag på mig själv tills jag duschar. vilket jag hade tänkt vänta med tills imorgon men nu är jag tveksam...

det dummaste är att jag precis hade tagit bort mattan. den ska ändå slängas (den vart äcklig och smutsig) så om allt hade kommit på den istället hade jag sluppit torka ihjäl mig och sprungit 40 vändor mellan köket och vardagsrummet. men det vart rent iaf!

Postat av: Fia

Hihi det hade jag velat se. Härligt när nån annan klantar :P

2009-02-23 @ 22:04:28
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: