18 februari, kräkstuga

2009-02-18 @ 08:35:50 |
dante fick en ostbit av min mamma i fredags (fast han inte får) sen dess har han varit jättedålig i magen. för nån dag sen kom det tom blod, antagligen ett brustet blodkärl men ändå. måste ju göra ont på lilla stackarn. han har vaknat och velat gå ut minst en gång varje natt. nu börjar det bli bättre, men han vill fortfarande ut ofta.
igår gick jag ut med honom vid 22, sen gick vi och la oss. vid 00 väckte han mig och ville gå ut igen. suck, men det är bara att klä på sig och tänka att man snart får gå och lägga sig igen. och imorse kräktes ena katten också. fan det känns som att jag har 14 magsjuka ungar här hemma.


ynk

Postat av: Anette aka Netza

aaaw, synd om dina djur. :(

2009-02-18 @ 09:26:04
URL: http://www.netza.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: