16 februari, ingen mjölk

2009-02-16 @ 08:20:24 |
jag gjorde iordning lite gröt som jag skulle äta till frukost. när allt var klart så upptäcker jag att mjölken var slut. typiskt. och nej älskling, jag tänker inte göra som du och ta JUICE till gröten.


idag faller hovrättsdomen mot christine schürrer för barnamorden i arboga. jag har hängt med från början och läst alla förhör (som har publicerats) och är helt övertygad om att hon är skyldig. jag hoppas hon får livstids fängelse och då livstid på riktigt och inte bara sveriges töntiga typ 10 år.

nu ska jag klura ut nån annan frukost, sen gå ut med dante, sen jobba en sväng, sen gå hem och jubla över att schürrer sitter säkert bakom lås och bom.

hejdå

Postat av: Fia

Juice till gröten...my god. Han är ju värre än Pär med att äta konstiga saker... :)

2009-02-16 @ 09:37:16
URL: http://fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: