18 december, jag klarade tentan!

2009-12-18 @ 09:49:06 |
fick just ett mail om att jag klarat tentan. fy så skönt! nu kan jag släppa det och njuta av att vara ledig.

idag är det -15 grader här. jag och dante får gå fort fort på promenaden så vi håller värmen. det är även nåt fel på våra element så jag går och småfryser hela tiden. roger skulle fixa när han kom hem.

det ser ut att bli sol idag. jag väntar en stund till med att gå ut så den hinner gå upp. nu började det snöa lite också. inte brukar det väl göra det när det är så här kallt och klart ute? konstigt.

Postat av: Fia

Vad fort du fick veta tentan! Skönt, grattis! :)

2009-12-20 @ 00:57:04
URL: http://www.fialotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: